Bashkohu me listën tonë të postimeve dhe merrni

15% off urdhrin tuaj të parë

Merre kodin me email. Ky kod mund të përdoret vetëm një herë. Është e vlefshme për artikujt e shitjes dhe nuk mund të përdoret në lidhje me ofertat e tjera të kodit.

afër
<
Gjuhe
<

Kthim malli

Jemi të kënaqur të ofrojmë Kthim falaspër Mbretërinë e Bashkuar dhe Evropën *

Blerje nga Mbretëria e Bashkuar dhe Evropa *? Përdorni vetëm afishet e kthimit me parapagim të mbyllur në parcelën tuaj. Ri-përfundoni artikujt tuaj dhe kutinë e dhuratave në mënyrë të sigurt, vendosni etiketin e kthimit në mënyrë të qartë në pjesën e jashtme të parcelës suaj të kthimit, pastaj hiqni atë në zyrën tuaj postare lokale, duke ruajtur dëshminë tuaj të postës dhe postoni përsëri tek ne pa pagesë. Ju lutem vini re, ne nuk mund të ofrojmë kompensim nëse ne nuk e pranojmë artikullin pa prova të dërgimit.

Ne gjithashtu sigurojmë Shkëmbime falasbrenda Mbretërisë së Bashkuar dhe Evropës. Ashtu si me politikën tonë të kthimit, thjesht shtypni artikullin tënd përsëri tek ne duke përdorur afishet e kthimit të lirë dhe ne do të dërgojmë artikujt tuaj të zëvendësimit falas. Ju lutem vini re, se ne nuk mbulojmë koston për çdo shkëmbim të mëvonshëm - vetëm një shkëmbim falas është në dispozicion për transaksion.

* Për shkak të disa kufizimeve të ofrimit të ofruesve, ne ende nuk mund të ofrojmë kthime falas nga absolutisht kudo në Evropë. Ju lutemi kontrolloni listën e mëposhtme për të parë nëse kualifikoheni.

Mbretëria e Bashkuar, Danimarka, Estonia, Finlanda, Franca, Gjermania, Greqia, Hungaria, Islanda, Irlanda - Republika e Italisë, Letonia, Lituania, Luksemburgu, Malta, Hollanda, Norvegjia, Polonia, Portugalia dhe Rumania , Sllovakia, Sllovenia, Spanja, Suedia dhe Zvicra.

Vetëm parcelat deri në një peshë maksimale prej 2kg mund të kthehen pa pagesë.Parcelat katrore ose drejtkëndore duhet të plotësojnë dimensionet e mëposhtme: Dimensionet minimale: 140mm x 90mm.Gjatësia + thellësia + gjerësia = jo më e madhe se 900mm; pa asnjë përmasë të vetme më të madhe se 600mm.

Pazar nga kudo tjetër në botë? Ju jeni ende të mirëpritur të ktheheni ose të shkëmbeni, por nuk ofrojmë një shërbim falas për kthimin tek ne. Tai konsumator është përgjegjës për koston e shkaktuar nga kthimi i një sendi.Ne, megjithatë, do të kthejmë një shpërndarje këmbimi, prapa teje, pa pagesë. Nëse vendosni të na ktheni artikujt tuaj, ju mund të përdorni afishe të mbyllur me adresën tonë, në parcelën tuaj. Ju lutemi të mbani një dëshmi të postës pasi Mimi Holliday Ltd. nuk mund të jetë përgjegjës për çdo send të humbur në transit. Ne ju rekomandojmë që të dërgoni mallrat me postë të regjistruar.

Ne e dojmë dëgjimin nga ju, kështu që nëse keni ndonjë pyetje atëherë ne jemi vetëm një telefonatë ose një email larg. Ju mund të na kontaktoni në + 44 (0) 207 636 7060, ose nësales@mimiholliday.com, nga 9am-5: 30pm Mon-Fri, GMT.

Termat dhe Kushtet

    • Nëse jeni në ndonjë mënyrë të pakënaqur me mallrat që keni urdhëruar, ne do t'i shkëmbejmë ose do t'ju japim një rimbursim të plotë me kusht që t'i ktheni ato në një gjendje të riblerjes brenda ditës kalendarike 14 të pranimit. Të gjitha urdhërat e vendosura pas nëntorit 22nd janë të vlefshme për një periudhë shkëmbimi të ditëve të kalendarit 14 pas Ditës së Krishtlindjeve.
    • Ju lutemi sigurohuni që rrobaqepësit të provohen mbi të brendshmet tuaja. Të gjitha mallrat duhet të kthehen të pavlefshëm, të palarë, me të gjitha etiketat e paprekur. Ngjitësja nuk duhet të hiqet ose të ngacmohet në asnjë mënyrë.
    • Mund t'i rimbursojmë vetëm artikujt e kthyer në gjendje të pacenuar. Ju duhet ta ktheni artikullin ashtu siç është dërguar, në paketimin e dhuratave dhe paketimin.
    • Blerjet elektronike nuk janë të kthyeshme dhe nuk mund të shkëmbehen për të holla.
    • Artikujt e zevendesimit nuk do te jene dhurata te paketuara, keshtu qe mund te deshironi te mbani kutine nga rendi juaj origjinal.
    • Të gjitha shënimet e kredisë janë të vlefshme vetëm për muajin 6 dhe janë të vlefshme vetëm me artikujt me çmim të plotë. Për të përdorur shënimin tuaj të kreditit, kontaktonisales@mimiholliday.com.
  • Ju lutem vini re se vendet që nuk kanë të drejtë për kthim të lirë, konsumatori është përgjegjës për koston e shkaktuar nga kthimi i një sendi. Një shkëmbim do të dërgohet pa pagesë.
  • Nëse nuk keni më formën e kthimit, fusni një shënim me porosinë tuaj, me emrin, adresën, numrin e telefonit të kontaktit, adresën e emailit, arsyet për kthim dhe detajet e rimbursimit ose zëvendësimit tuaj. Përndryshe nuk e dimë se kush je!
  • Çdo fond që duhet të paguhet nga një rimbursim duhet të paraqitet në deklaratën tuaj bankare brenda ditëve të punës 5-10 (Ju lutemi vini re se koha e rimbursimit është diktuar nga lëshuesit e kartës dhe është jashtë kontrollit tonë).
  • Nëse besoni se mallrat tuaja janë të gabuara, ne do t'i inspektojmë dhe pastaj do t'ju kontaktojmë me email ose telefon për të diskutuar një rezolutë të përshtatshme.
  • Mimi Holliday Ltd. nuk mund të konsiderohet përgjegjës për çdo send të humbur në transit. Ne ju rekomandojmë që të dërgoni mallrat me postë të regjistruar. Nëse jeni duke përdorur Etiketën tonë të Kthimit të Lirë, ju duhet të mbani provën e postës. Ne synojmë të përpunojmë të gjitha rimbursimet brenda 3-5 ditëve të punës nga marrja e tyre.
  • Nëse kërkon një shkëmbim, do të kontaktohesh brenda 3-5 ditëve të punës nga marrja e artikullit tënd.

Ju lutemi ktheni mallrat në: 

Mimi Holliday Ltd,
Informacione të Kompanisë Emri i Kompanisë: 107 Regents Park Road,
Londër, NW1 8LH

Për informacione të mëtejshme mbi politikën tonë të kthimit ju lutem telefononi 020 7636 7060 ose emailsales@mimiholliday.com