Bashkohu me listën tonë të postimeve dhe merrni

15% off urdhrin tuaj të parë

Merre kodin me email. Ky kod mund të përdoret vetëm një herë. Është e vlefshme për artikujt e shitjes dhe nuk mund të përdoret në lidhje me ofertat e tjera të kodit.

afër

* Duke nënshkruar ju jeni duke rënë dakord për të marrë email nga ne
dhe me tonë Politika e privatësisë>

Karriera

Sales Associate - Part Time

Një mundësi emocionuese për t'u bashkuar me Mimi Holliday për të mbështetur ekipin gjatë nisjes së dyqanit të parë të anijeve të flamurit në Primrose Hill të Londrës.

Në 2003, kërkesa e madhe gdhendur rrugën për Mimi Holliday, e krijuar si një linjë e difuzionit me luksin e Damaris brendshme. Me të njëjtin etikë të egër dhe kreative të markës, dhe mbajtjen e përshtatjes dhe cilësisë së jashtëzakonshme të Damaris, Mimi Holliday u lind i famshëm.

Mimi Holliday është e angazhuar për të krijuar të brendshme femrash të ftohtë dhe të afrueshme për çdo grua.
Ne jemi duke kërkuar një individ të paraqitur mirë, entuziast dhe të ndritshëm me nivele të shkëlqyera të shërbimit ndaj klientit.

.

Detyrat dhe Detyrat Kryesore:

  • Mirësevini dhe ndihmoni të gjithë klientët që ofrojnë këshilla të përshtatshme dhe personale duke tejkaluar pritjet.
  • Inkurajoni besnikërinë e klientit dhe kapjen e të dhënave.
  • Rritja e njësive për transaksion.
  • Ruajtja e standardeve të patëmetë dyqanesh.
  • Lidhja me klientët dhe ekipin e dhomave të magazinës për të gjitha kërkesat e konsumatorëve dhe rimbushje proaktive.
  • Jepni raportet e shitjeve në fund të ditës.
  • Passion dhe kuptim të plotë të markës dhe produktit.


Aftësitë esenciale:

  • Përvoja e shërbimit të klientit në sektorin e luksit.
  • Aftësi të shkëlqyera komunikimi.
  • Mënyra e shkëlqyeshme telefonike dhe e paraqitur mirë.
  • Ambicje për të rritur shitjet kur lidhni me klientët.
  • Një sy për detaje, aftësi për të qenë aftësi krijuese dhe të forta të komunikimit të markës.
  • Rrjedhshëm në anglisht.
  • Kohëzgjatja dhe saktësia e mirë

Rental: NW1, Londër
Orari:1.30pm- 6pm - Javore
Orari:10.30jam - 6pm Shtunë / 12pm - 6pm të dielat
Paga:Varësisht nga përvoja.

Për të aplikuar, ju lutemi dërgoni të gjitha CV-të louisa@mimiholliday.com

 

 

Punë praktike luksoze

Detyrat dhe detyrat kryesore:

Roli i praktikantit do të jetë mbështetja e ekipit Mimi Holliday në të gjitha fushat e kompanisë, duke përfshirë PR dhe Marketing, Sales, E-Commerce dhe Production. Kjo do të përfshijë një shumëllojshmëri të detyrave, duke i dhënë kandidatit përvojë të vlefshme dhe një pasqyrë të hollësishme në atë se si funksionon një zyrë qendrore e modës. Ju duhet të jeni një individ i besueshëm, entuziast dhe i vështirë, me aftësi të mira komunikimi dhe sy për detaje. Detyrat do të përfshijnë: mirëmbajtjen e të gjitha mostrave të shtypit, duke përfshirë koordinimin e kthimit të kampioneve, ndihmën në Ngjarjet e shtypit, ndihmën me logjistikën, magazinimin dhe shërbimin shtëpiak dhe në përgjithësi duke mbështetur ekipin në të gjitha fushat. Ju mund ta bëni shumë këtë rol tuaj; interesat dhe pikat e forta tuaja do të përcaktojnë fushat e biznesit në të cilin ju fokusoheni.

Ky pozicion është në dispozicion menjëherë për një minimum prej tre muajsh (edhe pse periudha më e shkurtër do të merren parasysh) dhe është një shans i mrekullueshëm për të fituar përvojë të çmuar në një zyrë të zënë dhe të shpejtë për ata që dëshirojnë të ndjekin një karrierë në të brendshme apo modës. Roli është i papaguar, megjithatë tarifat e udhëtimit për zonat 1-3 do të rimbursohen dhe do të jetë në dispozicion një kompensim i një grupi lingerie Mimi Holliday në muaj.

Përvoja e modës ose e shitjes me pakicë është e preferuar, por jo thelbësore, dhe njohja e Photoshop, Microsoft Excel, Microsoft Word dhe PowerPoint është një avantazh.

Përgjegjësitëpërfshijnë:

  • Duke punuar me PR & Marketing Manager: lidhja me shtypin dhe rregullimi i shtypit dërgoni largimet dhe thirrjet mbështetëse, duke dhënë mostra shtypi në zyrat qendrore të revistave më të mëdha të modës në botë!
  • Ekspozimi ndaj mediave sociale - krijimi i përmbajtjes emocionuese dhe të angazhuar për Instagram, duke marrë pjesë në krijimin e postimeve të blogut
  • Për kandidatët e suksesshëm që punojnë me biznesin gjatë muajit mars ose tetor, ju do të jeni pjesë integrale në organizimin dhe zbatimin e S / S ose A / W Press Events
  • Duke vepruar si Fronti i Shtëpisë për zyrën, duke drejtuar thirrjet dhe dërgesat tek anëtarët përkatës të stafit dhe duke iu përgjigjur pyetjeve të klientëve
  • Ndihma me logjistikën dhe përpunimin e porosive online të klientëve
  • Ndihma për Shërbimet e Klientit dhe Ekipet e Shitjes me detyra administrative
  • Sigurimi i zyrës është mbajtur në një standard të lartë dhe duke qenë proaktive në këtë ndjekje
  • Marrja e një sërë detyrave ad-hoc të zyrës


Aftësitë esenciale:

  • Mënyra e shkëlqyeshme telefonike dhe e prezantuar mirë
  • Qasje proaktive dhe e organizuar për punë
  • Rrjedhshëm në anglisht
  • Microsoft Word dhe Excel literaturë
  • Të pasionuar për të brendshme femrash!

Rental: NW1, Londër
Gjatësia e vendosjes: Mundësisht, mund të merren parasysh një minimum prej muajsh 3, por terma më të shkurtër
Orari: 9.30am - 5.30pm nga e hëna deri të premten
shpenzimet: Vetëm shpenzimet e udhëtimit (Zonat e Londrës 1-3)

Për të aplikuar, ju lutemi dërgoni të gjitha CV-të pressoffice@damaris.co.uk

Artikulli i shtuar në karrocë

Vazhdo Blerje Shiko Shporta juaj